هدف كلی دانشگاه ۷

تبدیل شده و عامل تبدیل شویم و شاگرد بسازیم

که با گذراندن دوره های شاگردی ، رهبری و عطایای روحانی و دوره خواندگی در هفت حوزه یا هفت کوه ( مذهب ، مدیا ، حکومت ، خانواده ، مدارس ، تجارت و هنر) در دانشگاه ۷ همراه با عیسی خداوند از مرحله ی نوزادی به دوران کودکی و دوران جوانی ایمان مسیحی برسیم.

افراد از شخصیت عطایا و استعداد خود یاد می گیرند نه تنها در کلیسا بلکه در حوزه های مختلف جامعه که خداوند آنها را خوانده است، خدمت نمایند . 

با قدرت روح‌القدس، نجات، شفا و آزادى روحانى در عيسى مسيح را به ايرانيان اعلام نماييم و آنها را شاگرد بسازيم تا مانند مسيح زندگى و محبت كنند تا اين‌كه اين كليسا يكى از ابزار دست خداوند براى به‌وقوع پيوستن ارميا49 : 38 - 39 باشد و در نتيجه خدا جلال يابد.

پس خداوند دانشگاه 7 را خوانده است تا کلام خدا را نه تنها در یک منطقه بلكه در تمام دنيا و به‌خصوص در داخل ايران پخش كند. اين كليسا ديد رسالتى دارد يعنى اين‌كه همواره در فكر گسترش ملكوت خدا مى‌باشد. 

براى رسيدن به اهداف باﻻ، ﻻزم است مردان و زنان خدا در دانشگاه 7 تربيت شوند كه در شخصيت مسيحى خود نمونه بوده، در کلام خدا ريشه داشته، در روح القدس قوى بوده و در خدمتِ عملی ورزيده باشند. تمام برنامه‌هاى كليسا و دانشگاه 7 در جهت نيل به اهداف باﻻ و تربيت خادمين نمونه و موثر می‌باشد .

برنامه آموزشی دانشگاه ۷

که به اخذ مدرک دوره ی شاگردی مدرک پیش دانشگاهی (یک سال تمام وقت) رهبری  مدرک فوق دیپلم(دو سال تمام وقت) و دوره 5 عطایا و 7 کوه مدرک لیسانس (دو سال تمام وقت) منتهی می‌شود، از چهار بخش عمده تشکیل شده است:

  1. مطالعه ی درسهایی که در سایت دانشگاه موجود است که دانشجویان سالیانه دو ترم تحصیلی را طی می کنند که دروس به ۳ شکل  شامل  ویدئو و صوت و اساسنامه‌ جهت مطالعه  است و دانشجو توسط آزمون ها و تکالیف ارزیابی می شوند. 
  2. وبینار و کنفرانسها که دانشجو یک یا چند بار در سال با توجه به دروس انتخابی در سال برای مدت یک روز با گروهی دیگر از دانشجویان برای مشارکت و رشد همه جانبه شرکت خواهد داشت.
  3. راهنمایی نو ایمانانی که شبان و مسئول روحانی ندارند جهت ارتباط گیری آنها به کلیسا اینترنتی ۷ که دانشجو از طرف دانشگاه با یک شخص پرتجربه‌تر به لحاظ روحانی در تماس قرار گیرد .
  4. برنامه خدمات عملی که در آن دانشجو با شناخت عطایا