تا مقدسین را در كاری كه برای او انجام می‌دهند، مجهّز سازد تا به این وسیله بدن مسیح را تقویت نمایند.

افسسیان ۴آیه ۱۲

از جانب مدیریت دانشگاه هفت و تمامی همکاران دانشگاه صمیمانه به شما دانشجویان عزیز خوش آمد می گوییم. از شما تقاضا داریم دفترچه راهنمای دانشجویی را به دقت مطالعه کنید تا از تمام ضوابط و قوانین دانشگاه آگاهی کافی و لازم داشته باشید تا اطلاعاتی که قبل از شروع ترم یا در طول ترم برای شما ارسال می شود را پاسخ دهید. باشد که تحصیل شما در الهیات مسیحی باعث جلال خدا شود.


شرایط ثبت نام:

دانشگاه 7 به منظور اعتلای الهیات مسیحی علاوه بر دانش الهیاتی در چارچوب جهان بینی مسیحی دانشجویان را در رشد روحانی سوق میدهد تا داوطلبین در شناخت شخصیت عطایا و خواندگی خود مهارت لازم را کسب نمایند. همچنین مدرک بین المللی معتبر از دانشگاه isom به دانشجویان اختصاص می یابد. شروع نیم سال اول تحصیل از تاریخ اول شهریور 1403 است


راههای ارتباطی با مدیریت دانشگاه از طریق ایمیل و تلگرام دانشگاه ۷ می باشد.

registration@daneshgah7.com                         Telegram: @Daneshgah_7


ایماندار باشد.

  • کتاب مقدس را حداقل یک بار مطالعه کرده باشد.
  • دارای مدرک تحصیلی دیپلم دبیرستان یا بالاتر باشد. داوطلبینی که فاقد این مدرک هستند هم می توانند در دانشگاه هفت طبق شرایط زیر شرکت نمایند.
  • آخرین مدرک تحصیلی خود را ارائه می دهند و برای تسهیل در روند آموزش بعد از گذراندن چند واحد درسی مشخص به آنها مدرکی معادل دیپلم ارائه خواهد شد این مدرک به دارندگان آن این امکان را می دهد که بتوانند با مدرک مورد نظر در دانشگاه هفت ثبت نام نمایند.
  • در کلیسای خود مشغول خدمت باشد یا برای خدمت اشتیاق داشته باشد.
  • افراد توانایی های لازم جهت کارکردن با کامپیوتر یا گوشی در سایت دانشگاه را داشته باشند.


 مطالعه دفترچه راهنما


ویدئوی آموزشی مشاهده و دفترچه راهنما را مطالعه کردم

فرم ثبت نام


آخرین تغییر: پنج‌شنبه، 30 فروردین 1403، 5:40 صبح